FAQ
Deze vind je terug door op het pdf-icoontje te klikken bij ‘mijn bestellingen’. Dit is alleen zichtbaar wanneer je bent ingelogd.
Ja, ook facturen van orders die niet via de webshop werden doorgegeven vind je terug bij ‘mijn bestellingen’.
De door u aangepaste gegevens worden eerst doorgestuurd naar onze customer service. Zij passen dit aan in de achterliggende systemen zodat uw gegevens overal goed staan. Zodra dat gebeurd is, zal de aanpassing ook zichtbaar zijn op de webshop.
Om aan te melden dient u te beschikken over een account. Dit account moet eerst geactiveerd worden door Remedus. Indien u al klant bent bij Remedus, is er voor u reeds een account gecreëerd. U moet enkel nog uw account activeren aan de hand van de link die u ontvangen hebt via mail.
Indien u nog geen klant bent bij Remedus, moet er nog een account aangemaakt worden. Hiervoor dient u een nieuw account te registreren. Nadat wij uw aanvraag met de nodige gegevens hebben ontvangen, maken wij een account voor u aan. Als dit in orde is, versturen wij u een mail met de activatielink in vermeld. Met deze mail kan u, binnen de 48u, uw account activeren.